سرخط خبرها

برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟

  • کد خبر: ۲۲۷۱۰۷
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟
سازمان لیگ با یک برنامه ریزی نا مناسب برای هفته پایانی لیگ برتر عملا محل برگزاری بازی استقلال و پیکان را به یک معما و بحث جدی درمیان اهالی فوتبال تبدیل کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عجیب است! ارکان سازمان لیگ با کوله باری از تجربه برای فصل بیست و سوم لیگ برتر برنامه‌ای را تدوین کرده‌اند که هفته‌ها است به یک معمای بزرگ تبدیل شده است. دراین برنامه ریزی استقلال باید درهفته آخر لیگ برتر در ورزشگاه پاس تهران مقابل پیکان قرار بگیرد؛ ورزشگاهی که ازشروع لیگ برتر گفته شد اجازه میزبانی از تماشاگران را ندارد.

درچنین شرایطی بسیار عجیب و بحث برانگیز است که عوامل تاثیرگذار در سازمان لیگ زیر بار چنین برنامه‌ای رفته‌اند و با محاسبات غلط خود حالا مسیر برگزاری لیگ برتررا به سمت و سویی کشانده‌اند که اگر تکلیف قهرمانی استقلال تا هفته آخر مشخص نشود، برگزاری این بازی در ورزشگاه پاس تهران عملا غیرممکن خواهد بود.


سهیل مهدی که مسئولیت مهمی در سازمان لیگ دارد خود هفته گذشته درمصاحبه‌ای اعلام کرد اگر تکلیف روشن نشود برای استقلال و هوادارنش برنامه داریم.

 این خوب است که تصمیم گیران در سازمان لیگ به فکر عموم علاقمندان به فوتبال هستند و قصد دارند تدبیرتازه‌ای اندیشه کنند، اما سوال این است که چرا و به چه دلیل از همان ابتدای لیگ برتر برای این موضوع برنامه ریزی نشد تا این چنین سازمان لیگ در مقابل حجم عظیمی از انتقادات و درخواست‌ها قرار نگیرد؟!

بدون شک اگر برنامه ریزان در سازمان لیگ تبعات این تصمیم را پیش از قرعه کشی لیگ برتر پیش بینی می‌کردند به راحتی می‌شد ازکنار این چالش گذشت و با یک جا به جایی از پیش طراحی شده از پس این معضل برآمد، اما عدم توجه به بازخورد‌های یک برنامه ریزی نا مناسب برای هفته پایانی فوتبال ایران را به نقطه‌ای رسانده که عملا بحث جا به جایی محل میزبانی پیکان برای بازی هفته آخر مقابل استقلال به یک موضوع مهم و جدی در فوتبال ایران تبدیل شده و به نظر می‌رسد در صورت لزوم ارکان تصمیم گیرنده در فوتبال ایران نیز راهی جز این پیش رو نخواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->